Klubbhus

Vi har klubbhus på Langsand Stadion. Utenfor klubbhuset er det et stort gruslagt område med god plass til partytelt, campingvogner eller lignende ved arrangement. Både klubbhus, fotballbane og uteområdet kan leies.
Ta kontakt med Rissa IL Fotball for forespørsel om leie.
Klubbhusets utleiedel består av en storsal med kjøkkenkrok. I forlengelse av denne er en noe mindre sal tilgjengelig gjennom en glassdør fra storsalen, alt på en etasje. Rommene er på henholdsvis ca 70 kvm og 55 kvm. Utleiearealet har i tillegg entre med enkelt oppheng for jakker, ett toalett og bod ved kjøkkenet. Ved behov for flere toaletter har vi garderobeanlegg i kjelleren som kan leies.

Kjøkkenet er nyoppusset i 2018 og har kjøleskap, steam-oppvask og komfyr med tilhørende kjeler og kjøkkenutstyr. Det skal være service til 60 personer (kaffekopper, glass, tallerkener i to størrelser, suppeskåler, bestikk mm.), samt kaffetrakter, 2 stk vaffeljern, kaffekanner, skåler, kniver mm. Det aller meste er nytt av 2018.

Leietaker må selv ta med dopapir, tørkerull, kaffe, krydder ol. Alt av forbruksmateriell og ingredienser til matlaging må bringes og tas med hjem igjen. Det skal ikke settes igjen krydder og matrester i huset.

Huset er utstyr med følgende inventar:
  • 5 stk sofaer med tilhørende sofabord
  • 8 spisebord som har plass til 2 stk stoler på hver side og evt 1 stol i hver ende dersom bordene står hver for seg
  • __ stoler
  • 65" SmartTV med lydplanke og sub
Vi har fiber og trådløst nett i huset.

PRISER 2018
Ukedag
Tidsrom
Pris
Hverdager
4 timer
kr 500,-
Fredag til lørdag
Kl 12-12
kr 2.000,-
Lørdag til søndag
Kl 12-12
kr 2.000,-
Søndag til mandag
Kl 12-12
kr 2.000,-

Prisen inkluderer IKKE vask. Hvis ikke annet er avtalt skal leietaker sørge for at lokalet er vasket innen tidsfristen ovenfor. Mangelfullt renhold belastes med minimum kr 1.000,-.

Idrettslaget tilbyr vask av lokalene for kr 750,-, men det må da avtales ved inngåelse av leieforhold. Prisen forutsetter at lokalet er ryddet, kostet og at søpla er kastet i containerne ute. Kopper og kar skal være vasket i steamer og satt på plass i kjøkkenskapene.

En leiekontrakt signeres av begge parter og leiesummen skal betales inn på idrettslagets konto før leiedato.

Eventuelle tap og skader på lokaler og inventar skal dekkes 100% av leietaker. Gi beskjed om noe skjer, så finner vi en løsning.

UTLEIEREGLER
Leietaker er ansvarlig for ro og orden i nabolaget. Leietaker besørger selv oppsett av bord, stoler og annet nødvendig utstyr. Eventuelle skader og ødeleggelser skal meldes til utleieansvarlig og erstattes av leietaker.

Lokalene skal ryddes etter bruk:
  • Alle gulv inkl. salene, kjøkken, entre, toalett og bod skal kostes og flekker skal vaskes bort. Hvis man har valgt å leie uten å betale for vask, så skal alt vaskes. Mangelfullt renhold belastes med minimum kr 1.000,-.
  • Benyttede bordplater skal vaskes og bordene settes samlet i lillesalen.
  • Benyttede stoler skal støvsuges og settes i stabler i lillesalen.
  • Sofaene skal tørkes av med fuktig klut.
  • Alt benyttet kjøkkenutstyr skal vaskes i steamer, tørkes og settes på plass i kjøkkenskapene. Husk å tømme steamer for vann etter bruk.
Branninstruks, varme og låsing:
  • Leietaker plikter å gjøre seg kjent med våre branninnstrukser og til enhver tid å vite hvor mange personer som befinner seg i lokalene.
  • Når lokalene forlates må leietaker forsikre seg om at oppvaskmaskin er tømt og slått av, varmepumpe er nedjustert til 19 grader og at alle vinduer og dører er forsvarlig låst.